Påsklov!

 



Då var det äntligen påsklov, dessvärre har det inte börjat som jag hade tänkt mig! Under dagen som förövrigt var hur härlig som helst trillade ett oväntat meddelande in i min telefon. En nära vän som skulle ha kommit till ön inatt fick förhinder och resan ställdes in i sista minut. Trots timmar sedan beskedet känner jag mig fortfarande lesen och besviken. Man blir alltid besviken när saker man sett fram emot inte blir som man tänkt, det går inte att komma ifrån! Men den här gången känns det tusen gånger värre. Det var verkligen evigheter sedan vi sågs och det har hänt så mycket i båda våra liv som vi nu skulle få tid att ta igen. Tråkigt nog blev det som det blev och vi får istället börja räkna ned till nästa tillfälle istället. Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge, right?


Kommentarer
Postat av: Louise

ÅHHHH SAKNAR DIG SÅ MYCKET :((( <3

2012-04-05 @ 20:38:19
URL: http://llollobc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0