Snabbrepris

Hej igen! Är helt död efter ett dubbelpass, redan efter första kändes det som att benen skulle vika sig! Men grym känsla nu efteråt, är riktigt nöjd! Har precis varit och mött upp Anna och fått låna andra säsongen av Gossip Girl, så tänkte se några avsnitt redan ikväll. Behöver varva ner och bara ta det lugnt.

Har haft ett händelserikt dygn som varit hur bra som helst! Det började med att Maja kom hit igårkväll, vi såg bland annat big brother och snackade om allt mellan himmel och jord i timmar. Vi somnade vid 03-tiden och kompenserade det med en ordentlig sovmorgon idag. Hon åkte hem någon gång efter lunch och då tog jag med mig grannbarnen till dagis och hämtade upp lillebror. Dom cyklade och jag gick sen till en lekplats en bit här ifrån. Vi lekte i timmar på två olika lekplatser, plockade blommor och hade det riktigt härligt. Jag har räknat ut att vi sammanlagt gick 5 km, sjukt bra. Väl hemma kastade jag i mig lite mat och drog iväg och tränade. Nu...gossip girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0