Igår och idag

Godmorgon, fan vilket tråkigt väder vi har idag! Blåser som aldrig förr och ser ut att börja regna vilken sekund som helst. Vilket gör att jag helst stannar inne framför en bra film eller två, är sjukt trött idag! Får se, känner jag mig själv rätt sticker jag säkert iväg en sväng senare. Är för rastlös för att sitta hemma en hel dag. Har förresten några inlägg jag ligger back på här efter påskfirande och lickers bland annat, ska försöka komma ikapp med det idag!

Hade en trevlig kväll igår då jag hann med både en träff med vänner och filmmys med familjen! Emma och jag startade kvällen med en rejäl cykelrunda för att fixa några saker, vi mötte sedan upp Håkan och Jesper här i närheten en stund innan vi drog hem. Haha, låter bilderna säga sitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0