Stressig men bra dag!


Hello sweeters! Min dag har gått i ett och lär fortsätta i samma tempo! Är imponerad över att jag ens hinner slänga in ett inlägg! Ska försöka sammanfatta min dag lite snabbt och helst i en så kort text som möjligt..!

När jag väl slöt skolan hade jag och Maja drygt 15 minuter på oss att cykla hem! Vi har sen dess varit barnvakt åt Elli, så det blev en lång promenad till maxi för att handla inför kvällen och ett stopp vid en lekpark längs vägen. Väl hemma blev det lek och jag passade på att städa iordning här hemma.. Lämnade precis Elli och håller nu på att laga mat, får middagsgäster om 20 minuter! Puh! Direkt efter maten blir det...gym! Jag lär somna gott ikväll!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0