Stort grattis!

Idag fyller min absolut närmsta vän år! Så om ni vill göra henne glad, lämna ett grattis till henne i kommentarerna!

Tillsammans är vi två helt crazy, hittar alltid på nåt bus och har aldrig tråkigt i varandras sällskap. Som när...



.. Emma rotade igenom sin pappas föråd och hittade en sjömans mössa? Eller när...



..hon fick för sig att dricka 5 MER? ;) eller...



...Vi smög oss på farfars båt! Som förövrigt var en riktigt trevlig kväll! Eller kommer ni ihåg..



..alla våra bus i skolan? 

Det finns så otroligt många minnen vi har tillsammans, och fler ska det väl bli? Det skulle med all säkerhet krävas en bibel x3 för att få med allt vi har varit med om! Alla dess minnen och roliga upplevelser vi har, hoppas jag kunna bära med mig livet ut! Kärlek till dig tjejen! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis! :)

2011-09-02 @ 15:20:57
Postat av: Emma

Tack så jätte mycket vännen! Jag vet att jag är väldigt dålig på att berätta hur mycket du betyder för mig, men jag hoppas att du vet om att du är en mycket viktigt person i mitt liv! Vi har alltid så roligt tillsammans och vi har som sagt helt sjukta minnen ihop! :D



Tack för att du finns, och tack ännu en gång för alla gratulationer! :D Kram <33

2011-09-02 @ 19:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0