FörlåtFörlåt..


Jag har valt att lägga all min lediga tid på mina nära och kära idag! Vilket jag verkligen behövde, är det någon som kan få mig på bättre tankar är det dom! Där med min urkassa uppdatering! Men ska försöka återberätta allt ni missat. 

Dagen började tidigt med att hela familjen, Emma och kusinerna åkte för att heja på min minsta bror och kompis, som sprang mulleloppet! Hur gulligt som helst var det och jag kände mig väldigt stolt att ha han som min lillebror! Dagen fortsatte med firande av Emma, vi åt tårta ute i solen med hennes familj och hade det väldigt trevligt. Vi hjälpte sen till med att lämna lappar i en massa brevlådor! Kvällen har jag spenderat med mina syskon, vi har lagat mat tillsammans och haft det allmänt mysigt! Tog med mig minsta bror ut på en springtur efter maten, ( han cyklade och jag sprang), sett film, spelat spel osv.. sånt jag aldrig annars har tid med.. Somnade brevid sötnosen när han skulle läggas! Cute?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0