Questions


Vad ångrar du, om något, i livet?
Det finns inte mycket jag ångrar i livet om ens något.
 
Vilka 3 saker är du beroende av?
Min telefon, tuggummi och facebook!

Har du någon dold talang?
Haha nej verkligen inte! Den enda talang jag möjligtvis besitter är väl att jag kan tugga tuggumi och gå samtidigt..haha!

Bästa skönhetsknep?
Oj, bra fråga! Ett tips är väl att använda bra ansiksprodukter regelbundet.
 
Vilka är dina dagens planer?
Dagen ser ut att gå i lugnets täcken ska fixa lite här hemma med rummet och garderoberna! Ska även hinna med ett besök på dagis med bror och lite lek med Elli. Kvällen kommer dessutom bli grym, men mer om det sen!

Vad äter du helst inte?
Lax och korvstråganof är inga favoriter!

Nämn 3 bloggar du besöker dagligen?
Kenza, Sarah Tjulander och Majas!


Vad har du på dig just nu?
Efter en oerhört seg men mysig morgon går jag fortfarande klädd i myskläder! Mjukisbyxor och en rosa lacoste tröja, ska dock byta om innan jag går utanför dörren!
Bästa staden/landet du besökt
Det måste nog vara Thailand, älskar landet och människorna där!

Vad är din största rädsla?
Jag har en enorm rädsla för ormar och havets alla djur!

Nämn en sak du aldrig provat på:
Jag verken har eller kommer prova att röka!

 Hur/Var vill du bo i framtiden?
Jag vill upptäcka världen och se mig om, så lär troligtvis inte stanna på Gotland för alltid! Mer än så vet jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0