Pigg, piggare och piggast!

Förlåt för det otroligt onödiga inlägget, tidigare! Men på något sätt är det verkligheten och det är väl det jag skriver om? Även om man kanske kan prioritera vilka inlägg som ska synas och inte. I sånna här tillfällen räcker det oftast med en hemmakväll eller två, känner mig redan piggare men kan fortfarande bli piggare! Vi har haft middagsgäster här ikväll, moster och hennes man var här och hälsade på. Vi åt gott och kollade igenom Thailands bilderna, för övrigt lovar jag att lägga upp fler här på bloggen så snart som möjligt. Ska bara ha tid! Ska mysa lite framför TVn, sen kallar sängen! Vi hörs imorgon! :-)

Såhär mörkt var det när jag mötte upp Emma i morse! Måste säga att det förvånar mig att trafiken är så pass stor redan klockan 06!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0