Soarén

Måste börja med att berömma allihop som ställde upp! Varenda en var duktig, på sitt sätt! Jag vet hur pirrigt det är att inta en scen för att underhålla en full publik. Det krävs otrolgt med mod för att klara det, så en eloge till er alla. 

Sen kan jag väl tycka att årets soaré var lite tråkig, mot tidigare år. Tråkiga låtval, och i stort sett samma musik genom hela föreställninen. Det fanns en och annan som stack ut lite extra, som fick hela lokalen att stanna upp och gav oss alla rysningar av deras otroliga röster. Men som sagt, ni var grymma allihop! :)



Emelie och Tanja, som sjöng grenade med Bruno Mars. Riktigt duktiga!


Kommentarer
Postat av: emma

jag kan bara säga att jag är riktigt stolt över dom! :) pusss

2011-05-18 @ 21:54:31
URL: http://eeemmalarsson.blogg.se/
Postat av: tanja

haha, fin bild ;) <3

2011-05-19 @ 13:11:05
URL: http://tanjabjorkegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0