Vår täcken!

Idag känns det verkligen som att våren är på ingång! Snön har börjat smälta och solen skiner till och från. Minusgraderna har vi bytt bort mot några få plusgrader!

Inte nog med det! Idag var det även dags att ta fram cykeln som så länge legat under ett ton snö! Jag älskar att gå, men att få cykla efter fyra månaders paus, var fantastiskt! Den sträcka som kunde ta mig 20-25 minuter att gå, tar mig drygt 8 att cykla! Det känns som man flyger fram! Love it!

Jag och Emma har så länge längtat efter att få börja cykla. Man får en så många fler val vad man ska göra, när man lättare kan ta sig.. (Misstolka mig inte! ) Frihet på något underligt sätt! Så nu väntar jag på att du ska komma hem, så vi kan ut och cykla tillsammans! ;) Hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0