Berömma sig själv!

Godkväll!

Har hört någon stans, att vi alla bör bli bättre på att berömma oss själva! Man är alltid bättre på att berömma dom runt om, än sig själv! Man känner sig lätt lite ego eller skrytsam! Känner ni igen er? Men jag måste berömma mig själv nu. Jag har alltid varit duktig på att skjuta upp saker och ting, tänka äch jag tar det sen! Men har nu lärt mig av misstagen! Det straffar bara mig själv, att sitta kvällen innan provet och plugga för livet, eller göra sig i ordning 10 minuter innan man skall träffa någon.. Det är bara så jobbigt!

Jag har för första gången på länge, gjort mig fri från en jobbig stess, känsla! En tjänst mot mig själv liksom!
Allt plugg jag kan plugga till, är nu gjort! Så sjukt skönt! Tror bestämt jag ska bli bättre på att göra mig av med allt som tynger ner en.. fortare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0