Trötthet!

Känner att skolan tär allt mer på kraftera! Vi har inte överdrivet med läxor och prov som ligger och väntar, utan tvärtom nästan inga alls.. Jag känner mig kluven till att behöva gå till skolan och har svårt att fokusera.. Vilket aldrig hänt tidigare, i mina snart nio år i skolan! Tycker att jag brukar vara bra på att se det positiva i det mesta, men för tillfället ser jag inget ljus. Min motovation och mål har jag tappat längst vägen.. och allt känns just nu helt fel! Men det är bara att bita ihop och fortsätta kämpa! Jag ser det här som en jobbig uppförsbacke, som jag måste upp för!

"För varje dag som går, är vi allt närmre våra drömmar "





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0