Tiden bara springer iväg!

Är äntligen hemma efter en hel dag på Lindex! När dagen börjat nå sitt slut, är man riktigt trött i benen.. Men dagarna flyger iväg, när man kollar klockan har det oftast gått flera timmar sedan man kollade sist! Helt sjukt! Jag och Emma har till största delen av dagen, jobbat på barnavdelningen! Finns så mycket snygga kläder som kommer in nu!! (Synd är det, att jag har några storlekar större..) Men barnstorlekarna slutar väl vid 170? och det kan jag fortfarande ha! Haha! Nu blir det mat tillsammans med familjen ♥
 
Efter maten blir det ut en sväng i det fina vädret, som hållit i sig hela dagen! Ihh, härligt! :-)



Bjuder på en bild från i somras, på finhamn. Minns ni? När jag var där med Emmas familj. En mysig resa, jag sent glömmer. Förutom min risiga frisyr, är det en härlig bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0