Onsdag 23/3

Godmorgon!

Ligger och funderar på vad jag ska ha på mig idag? Solen skiner även idag och ett riktigt vår väder är just vad det är, så något med färg skulle vara kul! Får se vad jag hittar på! :) En lång dag väntar, och kanske den drygaste med.. Schemat är dock inget jag kan ändra på, utan får göra dagen till det bästa! :) Ha en bra dag!


Hittade en gullig bild på Emma och August, från i somras! Och som jag sa igår, bildbrist på den här datorn.. Men ska försöka samla på mig lite nya kort idag! :-)


Kommentarer
Postat av: hanna

Åh! du ska vara stolt över att ha så söta bröder!

o dom ska vara stolta över att dom har en sån sjukt snygg syrra ;)

2011-03-23 @ 15:26:38
URL: http://gbghanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0