Helt döds slut!

 Kom hem för en liten stund sedan, så har precis fått i mig lite mat! Träffade Vilhelm och Carl där borta, så det var trevligt! Jag och Emma var för övrigt nog dom enda som hejade på Älvsjö Aik, då alla andra hejade på vårat egna lag Visby Ibk! Men vi kände att efter tre timmar på samma båt, hade vi inget val! ;-)

Jag har just slängt mig på min egna säng för att ladda inför solsidan! Helt underbart, att få lata sig i sin egna säng igen! :) Känner mig helt död, efter en dag i full fart.. Inte en sekund i lugn och ro!



Kolla vilken ordning det blir efter mig och Emma.. Konstigt nog har vi båda alltid så städade rum! Men här har ni resultatet efter en dag i samma rum! Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0