Sommarlov!


Har aldrig varit i ett så stort behov av lov, som nu! Trotts att det här läsåret gått så snabbt så känns det ändå som en evighet som aldrig tog slut.. Det blev bara mer och mer skolarbeten, högarna av plugg växte hela tiden och blev aldrig mindre. Ni vet hur det kan kännas ibland? Men äntligen har vi nått vårat mål, nu har vi sommarlov!


Vet ni? Man ska aldrig ge upp! Det har jag lärt mig det här året. Så många gånger jag bara velat lägga mig ner och ge upp.. Allt kändes hopplöst. Men trotts det kämpade jag vidare, vilket alltid ger resultat! Nu kan jag njuta av ett härligt sommarlov med gott samvete! Sommaren 2011 - watch out, here we come!

Några utvalda bilder från det här läsåret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0