Tur i oturen!

 

Tog en snabb sväng på stan, efter några timmars jobb! Var på jakt efter ett par svarta jeans. Mina favorit jeans har gått sönder, så ville hitta ett par lika dana. Trodde det var helt kört, då det var ett tag sedan jag köpte dom..
Men ibland ska man ha tur också, för hittade dom i rätt storlek och allt. Så de fick självklart följa med hem!

Kan tyckas vara tråkigt med svarta jeans under sommaren! Men med en färgglad topp blir allt lite roligare. Dessutom sitter dom perfekt och är nog dom snyggaste och skönaste byxor jag ägt. Har ett par i en ljusare jeans färg, men konstigt nog sitter dom inte i närheten av så bra som dom svarta.. Någon som vet varför?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken storlek har du i kläder? Skulle du föredra en storlek större eller mindre? Har du lätt för att hitta kläder? :)

2011-06-20 @ 14:35:11
Postat av: Maja Eksholm

Emma L sa till mig att dom jeans färgade tänjer ut sig, vilket dom svarta typ inte gjorde. Det är nog därför dom svarta sitter bättre! :-)

2011-06-20 @ 17:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0