Sann kärlek!


Chris Medina, måste börja med att säga att han har ett hjärta av guld! Jag och Nadja småpratade lite om honom tidigare idag, vilket väckte min nyfikenhet, så jag googlade lite nu när jag kom hem. Han och hans flickvän hade börjat planera inför bröllop, de var förlovade osv. Allt var i sin vanliga ordning. Då hon plötsligt, hamnar i en olycka. Hon hamnar i koma och doktorerna ville ge upp hennes liv, men Chris vägrade ge upp hoppet och ville kämpa vidare. Hon är nu vaken men helt handikappad. Hon gör dock framsteg för var dag som går så än lever hoppen om ett normalt liv. Det skulle vara så otroligt lätt att bara sticka, men han väljer att stanna. Bara det tycker jag är starkt! 


Ni har säkert hört låten What are words som spelas flitigt på radion, för tillfället? Låten är skriven till tjejen, så om ni inte redan hört den. Gör det nu, om inte annat kan ni se videon.




 " Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

What are words
If you really don't mean them
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0