maja

Hej! Eftersom Emilia inte kan uppdatera er varje dag har hon bett mig (Maja) att uppdatera er någon gång ibland. Hon har skickat på sms vad jag ska skriva! Såhär skrev hon att jag skulle skriva:

Hej, hur är det? Själv är jag riktigt trött och sliten. Vilket kanske inte är så konstigt.. Har haft ett gäng sena nätter nu, så nu väntar några lugna dagar, (förhoppningsvis).
Dagen började med en riktig sommarvärme som sen övergick i spöregn. Sitter iallafall ute på landet igen tilsammans med vänner till familjen! Ha det bäst, puss :)
Det här har inte Emilia bett mig att skriva, men jag vill göra det ändå! Emilia är en tjej man verkligen kan lita på, i alla lägen! Vi har inte känt varandra sådär jätte länge, men tillräckligt länge för att veta att man kan lita på henne. Vi har pratat/smsat/chattat om många saker man vill ha sagt, både bra och dåliga saker. Vi har också extremt kul ihop och Emilia jag vill hälsa till dig att jag aldrig kommer glömma dig! Och något du aldrig ska glömma är att du är helt underbar på alla sätt! Jag älskar dig hjärtat♥♥ I will never forget you, babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0