Wroooong!

Godmorgon! Vaknade nog på fel sida, så skulle vilja somna igen och även få vakna igen. På den rätta sidan!
Känner mig låg och otaggad. Jag drar mig från att behöva gå till skolan och så har det aldrig varit förut. Om jag känner mig själv rätt, kommer mitt humör ändras under dagens lopp och jag kommer säkert ha kul som vanligt. Men vägen dit just nu känns allt för lång. Skall börja göra mig i ordning nu och om sådär 1 timma blir jag hämtad.

" Dagen blir till vad man gör den till "




Om snö och allt slask bara kunde försvinna, så jag kan få börja cykla igen! Det är alltid lika befriande när den tiden på året kommer!


Kommentarer
Postat av: Hihi

Grattis i efterskott du vet vem jag är! hihihihi! :)

2011-01-24 @ 14:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0