Resor!

Har försökt rota fram bilder från våra resor. Konstigt nog har jag endast hittat från dom allra senaste resorna. Kan bero på att vi blivit mer moderna med tiden, och dom första resorna bara finns på kort, i fotoalbum?

 

Jag har under mina snart 15 levda åren, besökt 6 olika länder. Vissa fler än en gång. Här kommer en liten snabb repris på våra resor! ;)


Min första resa gick till Spanien - Mallorca, jag var då 2-3 år. Har tyvärr inga bilder där ifrån, så ni för nöja er med en länk! Klicka här! För att se googlade mallorca bilder.





Var för ett x antal år sedan i Danmark, då vi besökte legoland. Ett minne för livet. Hoppas vi kommer dit igen, om inte annat för min minsta brors skull som inte fanns då vi var där sist.





År 2007 besökte vi Bulgarien, i 14 dagar! Mina största minnen där ifrån är nog hotellets gigantiska pool! Tvärs över poolen fanns det en stor bro, där det var barn dans varje dag. Observera barn dans, jag var då 11 år alla som dansade var runt 4-5 års ålder. Mamma mutade upp mig och bror dit och fick bokstavligen skämma ut oss för hela pool områdets befolkning, till låten Holly Dolly. Allt det, för en liten glass!.. ;)







Thailand har jag besökt två gånger. 2004 samt 2008! Sammanlagt 2 månader. Ett helt fantastiskt land, värmen, stränderna, maten är helt oslagbara. Älskar det landet! ♥





Finland har jag besökt 2 gånger det senaste året. Två olika kryssningar.

Har för övrigt varit i Tyskland, i dryga timmar då vi mellanlandade innan vi skulle till Thailand. Så har inte så värst många bilder där ifrån. Faktum är det att jag inte har en endaste! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi var i Thailand 2004 och 2008, inte 2009. Kram

2011-01-04 @ 01:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0