Trevlig dag!

Hej Hej!

Som sagt, min uppdatering har vait kass. Men nu verkar vi ha löst problemet med vårat bredband.

Min dag har gått i ett tempo jag knappt hunnit med, så känner mig helt färdig körd.. Har pluggat en del men skulle behöva ännu mer, så får se hur mycket tid jag tar från min lördags kväll till det.. Har även hunnit med en sväng på stan tillsammans med Ida, fick dock inte med mig något.. [ Till min förtvivlan.. ] Men har haft en mycket mysig dag med Ida. Skulle egentligen vara med Emma nu ikväll, men i brist på sysselsättning och trötthet ställde vi in det.



Bild; från i våras med Ida.


Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar dig hjärtat <3

2011-01-23 @ 13:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0