Jag skippar löftena..

Har ni bestämt några nyårslöften? Personligen har jag valt att delvis skita i det. Dels för att jag alltid har , godisförbud, städa rummet oftare, satsa mer på skolan, träna mer eller något liknande. Jag kan bara tala för mig själv, men hur ofta håller jag mina nyårslöften? Typ aldrig. Så vill jag satsa mer på skolan, införskaffa godisförbud eller börja träna mer så får jag väl helt enkelt ta tag i det på egen hand. Frivilligt, när jag vill och känner för det. Inte ha det som nyårslöfte, för det funkar inte!

 

Där emot skall jag ha några mål! Men mål som jag själv vet att jag klarar av att hålla, inte något jag ger upp efter en vecka eller två. Något jag ser fram emot att få leva upp till! :) Ett blogg löfte jag kan försöka uppfylla, är att ta mera bilder! Det låter väl bra?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0