2010 test!

Hittade ett test Maja gjort på sin blogg! Som var värt att, göra! :)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jo det har jag förmodligen!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Höll 2 av 4! ;) 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jo!
4. Dog någon som stod dig nära? Nära & Nära, men ja!
5. Vilka länder besökte du? Finland! ;)
6. Är det något du saknat 2010 som du vill ha år 2011? Jag har det jag vill ha! (:
7. Vilket datum från 2010 kommer du alltid minnas? Hmm..
8. Vad var din största framgång år 2010? Har haft många framgångar! Ha,ha. Skämt åt sido, jag vet ej!
9. Största misstaget? Finns inga misstag, vad jag kan minnas!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Magsår?
11. Bästa köpet? Alla snygga kläder!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder!
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010? I´d rather be with you, utan tvekan!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har mina upp & nedgångar! :)      
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat mera!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt ner tid på såna som inte förtjänar det!
18. Hur tillbringade du julen? Firade här hemma, med delar av släkten!
20. Favoritpogram på TV? 90210
21. Bästa boken du läste i år? En andra chans!
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En shopping tur till Kista Galleria med mor!
25. Något du önskade dig men inte fick? Ingenting vad jag vill minnas!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade med släkt och vänner!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Tror faktiskt inte det!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?  Easy! - Det som fallit mig i smaken!
29. Vad fick dig att må bra? Vänner & familjen!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jadu?..
 31. Vem saknade du? Har saknat många till och från!
32. De bästa nya människorna du träffade? Behöver jag nämna namn? Ni vet vilka ni är! :)

Edit: Skulle ha pubilicerat det här igår, men hann inte! [ hehe ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0