Torsdag!

Godmorgon! Blir hemma idag med, och förhoppningsvis blir det skola imorgon! Annars vet jag inte vad jag gör, börjar klättra på väggarna kanske? Känner mig som en inlåst brottsling utan frihet.. Nåja! Somnade ganska sent i natt och hade ett hopp om en sovmorgon. Men nej, blev väckt av ett sms. Som för övrigt var ett helt onödigt sms, så lite smått irreterande var det! Då jag kanske hade kunnat sova i en timme till iallafall.. Känner mig betydligt piggare idag, så skall ta till vara på det och få lite plugg gjort idag. Eller rättare sagt allt plugg.. suck. Men först, några timmar på soffan framför en eller kanske två bra filmer! :)




Kommentarer
Postat av: Amanda

Om man kollar i skolkatalogen så har du gått i två olika klasser? Varför? :) Jätte söt bild, föresten! :)

2011-01-20 @ 12:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0