Sometimes ..

Åh så frustrerande! Jag som hade skrivit ihop ett inlägg och skulle precis pubilicera det, så försvinner allt! 
Men måste försvara mig med att det hände allt oftare förut, har nu lärt mig av misstagen och skriver dom lite längre inläggen i ett word dokument eller något liknande för att ha ifall något sånt här skulle gå hända.. Men ibland händer det visst ändå, och då är det inte mycket att göra åt saken, mer att skriva ett nytt inlägg! ;-)

Godkväll på er , iallafall! Hoppas ni haft en bra kväll, jag har latat mig i soffan framför lite bra Tv-program, så som Familjen annorlunda och spålöst. Skall snart börja göra mig klar för att sova, men ville ändå skriva ett litet Godnatt! :-) ♥


Haha, finfin bild jag hittade! Har för övrigt stor bildbrist när jag inte kan använda min vanliga dator, där alla mina bilder är sparade.. Så tills vidare får det funka med bilder från blogg arkivet. Vilket kan tyckas vara rätt tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0