Press i stora mängder..

Jag har en otrolig press inför den kommande veckan! Skulle bara vilja sätta mig ner och gråta.. Ibland kan man fråga sig, varför skolan skall kräva så mycket av oss. Det är inte ofta jag känner att jag inte förstår någonting, men nu är det kris! Plugget ger ingen framgång och jag känner en viss panik inför alla dess prov och läxförhör.. Snälla kom och hjälp mig! Men jag ger mig inte, jag skall banne mig klara vart enda prov och läxförhör om jag så skall sitta uppe natt tid för att klara av det! Envis ? - Nej inte alls!


Kommentarer
Postat av: LINNEA'

sv: jag har snart bloggat i 3 år :) men jag har bara tagit bort bloggen o gjort ny direkt, för jag ville ha bort alla gammla inlägg. tack, din med! ;)

2011-01-23 @ 18:21:36
URL: http://nellanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0