Perfekta slutet på veckan!

Godkväll på er!

 

Förlåt för min egentligen oförlåtliga uppdatering! Men jag har mina skäl. Följde med Emma hem efter skolan och har tillbringat hela min dag där. Vi har haft en riktig tjej kväll. Lagat och ätit en god middag, som självklart blev tacos! Ätit godis och kollat på Let´s Dance och hört på musik,musik i massor. Blev hämtad för dryga timmen sen, så har näst intill precis landat här hemma efter en dag på olika håll. - Borta bra, men hemma bäst! (?) Inte nog med min dåliga uppdatering, utan även dåligt med kort från dagen.. Tyvärr. Så får bjuda på några härliga bilder på mig och Emma istället! [ Dock inte helt färska bilder! ;) ]





Lovar er fler inlägg imorgon! Puss och Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0