Nyår 2010!

 

Går kvällen var hur bra som helst! Alla var så glada och stämningen var på topp! För att inte tala om för, varm och efterrätten som var helt fantastisk, tur man har en sån mäster kock till far! Jag och Filippa fick året till ära lämna barnbordet och inviga våra nya platser vid dom vuxnas värld! Haha.

 

Jag gick i princip runt och bar på min a-kusins 7 månaders bebis, hela kvällen och natten. Hur gullig som helst, var nästan beredd att gömma honom för att ha honom kvar när dom vid 5 i morse skulle åka hem..






Vi var såklart ute och firade in det nya året, med drinkar och raketer! Fortsatte sen kvällen med sing star och andra trevlig heter! Vid 3 tiden inatt, fick jag för mig att köra ett klädbyte..? Tro det eller ej, men klänningen skavde! Haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0