Min telefon har hjälp mig, men även andra!

Min telefon är som en nära vän. I den finns mycket av mitt liv. Den har hjälpt mig med mycket. Exempelvis så påminner den mig om viktiga dagar, tid och datum, sånt jag med all säkerhet annars hade glömt bort. Den gör det även enklare för mig att hålla kontakt med vänner och familj som man sällan har tid att umgås med. Jag har många kontakter jag hör av till och från, bara för att få bli stöttade men även för att stötta i jobba situationer. Vi hjälper varann i jobbiga val, och lyssnar om den andra behöver prata [skriva av sig] . Att få dela med sig av bra och dåliga nyheter och att få glädjas eller dela sorg i varandras med och motgångar! Jag har vänner jag umgås med idag, som började via sms och chatt kontakt. Min telefon har absolut hjälpt mig med att få ytliga vänner, jag hör av varenda dag. Vilket jag är väldigt glad över! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0