Jag har kommit på mig själv!

Jag är hopplös, iallafall när det kommer till att plugga. Försöker hela tiden med mina kassa anledningar till att skjuta upp plugget och " göra det senare ". Om ni bara visste vilka sjuka bort förklaringar jag kör med! Så nu får jag ta tag i det här,  skall köra samma taktik som jag brukar göra på lillebror när han inte vill städa sitt rum. [Haha, hemsk syster! :-D ] Muta! Jag skall muta mig själv med cheeze ballz och ett glas saft! Haha, jo jag hör själv hur sjukt det låter.. Men skall man få nåt plugg gjort, så får man ta till vad som krävs. Så nu kör jag ett plugg-pass på 2 timmar så är jag klar lagom till alla slutar skolan, och har då något att sysselsätta mig med! ;)



Kan nog vara ganska snäll, också! Ibland iallafall! :) Ha,ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0