Fullt ös!

Det finns dagar då bloggen hamnar lite åt sidan. Då jag prioriterar andra saker framför bloggandet, och faktum är att en sån dag är just idag! Har haft fullt upp sen jag vakna och har precis landat här hemma igen! For som sagt iväg tidigare idag, för att se innebandy med Nadja. Dom vi hejade på, tog hem en vinst på 9-1 , bra där grabbar! ;) Åkte direkt där ifrån ut till mina kusiner, för en snabb fika! Har på vägen hem varit i affären, samt hämtat upp mina syskon + Elias. Så nu väntar vi på mat! :)

Fick en kopp varm choklad, med " skum" jätte gott! :)




Kusinerna hade skippat gran i år, och kört på en tall istället! Rätt smart & snyggt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0