Film och spel..

Något som börjar bli till en vana är att ligga och lata sig i antingen soffan eller sängen.. Orkar sällan sitta upp! Inser själv hur lat jag numer måste vara!! Jag och bror har tillägnat vår kväll i varsin soffa med varsin skål med o-nyttigheter, framför en bra film. Trotts att jag missade halva handlingen på grund av ett sjukt spel jag tyvärr fastnat för..

 

 

Tror jag börjar bli sällskaps sjuk, det är galet vad uttråkad man kan bli på ett dygn utan vänner i sin närhet.. Så nu är målet att bli frisk, så jag kan bota min smått galna sällskaps sjuka! Haha.

 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, lite gammal bild ;) Kommer ihåg när vi tjata på din mamma att ta kort när vi hoppa hehe :D<33

2011-01-20 @ 22:22:09
URL: http://llollobc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0