Ego Boost!

Denna bok fick jag av min kusin igår kväll, åh vad glad jag blev! Har aldrig varit den typen som gillat att läsa böcker, och ger mig sällan tiden till att bara sätta mig i lugn och ro och läsa. Men har hört så mycket bra om boken, vilket fick mig lusten att önska mig den. Som taget, känner mig helt såld! Har läst några kapitel, och den är verkligen hur bra som helst! Fastnade direkt. Boken får en att tänka till och är till för ett gott ändamål. Det vill säga stärka tjejers självkänsla. Alla tjejer i hela Sverige borde läsa boken, främst dom i min ålder - tonåren. Men även dom äldre och kanske yngre.

Isabella Löwengrip - Blondinbella har för det mesta gått igenom allt det hon skriver om, själv. Det gör att man lättare lever sig in i boken och tar till sig! Hon formolerar sig bra, så boken får en absolut 5/5!


Kommentarer
Postat av: julia

Kul att du gillade boken!!

KRAMAR och krya på dig!! // kusin Julia

2011-01-19 @ 08:36:08
Postat av: Anonym

Skriver du allt du gör varje dag? Eller finns det saker du döljer och inte skriver på bloggen? :P

2011-01-20 @ 12:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0