Så kan det va..


Nu skall ni få höra!
Kan börja med att erkänna att jag är en väldigt dålig förlorare! Men kan snabbt ändra mig och bli det motsatta. Jag klarar av att förlora men har jag väl bestämt mig för att vinna, då skall jag banne mig vinna också! Jag hör även till dom som tävlar i det mesta, i dom allt konstigaste sakerna! Älskar att främst tävla mot mig själv, vilket kanske hör att göra med att jag där inte kan förlora! Haha. Men missförstå mig inte, jag tycker såklart det är kul att se vänner och familj vinna även om det kanske är jag som står som förlore! [ Vilket kanske kan reta mig lite grann.. ;-) ]

Nu till dagens händelse, som kommer reta gallfeber på mig! Jag har spelat ett sjukt beroende framkallat spel i några veckor kanske till och med månader nu. Jag hade tagit mig upp till nivå 87 eller något sånt, och på ett knapptryck lyckas jag förlora allt och får nu börja om på nivå 1 igen! Kul!! Åhh, det stör mig något in i...
Så för tillfället överväger jag om jag åter igen skall ge mig ett försök att spela mig upp till samma nivå igen, eller möjligtvis radera spelet! Haha. Får se hur det här slutar!


Kunde jag ha hittat en mer passande bild? Nej, tror inte det! ;-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Det där kan bara du lyckas med! ;)<3

2011-02-08 @ 19:07:16
Postat av: Anonym

Vad för spel? :)

2011-02-10 @ 15:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0