Dag 3.

Dag 3. Min bästa vän!

 

 

Jag har många bra vänner, jag aldrig skulle klara mig utan! Men en av mina bättre, eller rättare sagt bästa vän är helt klart Emma! Vi har gått i samma klass sen första klass men har först på senare år börjat umgås och blivit allt bättre vänner! Vi delar samma intressen och har alltid så sjukt kul tillsammans, vi delar tusentals minnen och fler kommer det helt klart bli!

 

 Vi skrattar oss igenom dagarna och dom allra drygaste skoldagarna blir alltid lite roligare vid varandras sällskap. Har vi inte träffats på en hel dag, då kan telefonsamtalen bli timmar långa! Haha, vi har alltid saker att snacka om, trotts att vi nästan umgås flera timmar varje dag!!

Vi har gjort allt och lite till! Vi har alltid nåt nytt på gång och gillar att alltid busa till det! Dagarna med oss kan likna ett äventyr, man vet aldrig vart dom verken börjar eller slutar! Där har ni en bra förklaring av oss!

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0