Mitt favoritställe!

Dagen till ära är det dags att skriva, om mitt favoritställe!

Jag vet många härliga ställen, som absolut skulle kunna klassas som mitt favoritställe! Så som Thailand till exempel! Men jag måste nog välja Lickershamn! Tro mig, det kan vara jobbigt att bo där ute i längre stunder. Eftersom täckningen inte är den bästa, eller rättare sagt det finns ingen täckning där vår stuga ligger!  Men jag har alltid varit där, varje sommar ända sedan jag var liten! Så det ligger mig lite varmare om hjärtat, än andra ställen! Jag har många härliga minnen där och fler kommer jag säkert få!

Ingenting slår kvällarna nere i hamnen, vid solned gången eller dagarna då man hoppar från piren! Alla lång promenader med farmor och faster, uppe vid bergen och alla ängar. Eller mina och Emmas äventyr då vi följde bäcken och plockade smultron i stora mängder! Underbart!
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0