Månadens!

Hittade det här på en blogg jag läser emellanåt! Har sett det på flertal sidor tidigare och har därför bestämt mig för att följa den här såkallade planeringen månaden ut! Men eftersom jag redan nu ligger 11 dagar efter, så lär den även fortsätta in några dagar på Mars! Men det gör väl ingenting? :)

Dag 1: Om mig överhuvudtaget
 
Dag 2: Mitt bästa sommarminne

Dag 3: Min bästa vän

Dag 4: Mina syskon

Dag 5: Min favoritlåt

Dag 6: Det värsta som hänt mig

Dag 7: Min favoritplats

Dag 8: Den jag saknar mest just nu

Dag 9: Mina föräldrar

Dag 10: Det här får mig att må bra

Dag 11: Min skola

Dag 12: Min ort

Dag 13: Mitt favoritställe

Dag 14: Mina intressen

Dag 15: Min favoritfilm

Dag 16: Min favoritbild

Dag 17: Mitt favoritcitat

Dag 18: Vad är kärlek?

Dag 19: Ett ögonblick jag minns

Dag 20: Mina rädslor

Dag 21: Mina vänner

Dag 22: Mitt andra hem

Dag 23: Vad jag brukar få komplimanger för

Dag 24: Min bästa resa

Dag 25: Något/någon jag förlorat

Dag 26: Jag hatar

Dag 27: Jag älskar

Dag 28: Mina drömmar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0