Hemma vid Emma!

Hej Hej!

Följde med Emma hem efter skolan, för lite hjälp med plugget inför provet jag imorgon skall genom lida! Nej då, det kommer säkert gå fint! Har precis fått i mig en stor kopp te, och pluggat klart! Att jag klarat av en hel skoldag, känns just nu som ett under! Jag hade mina stunder, då jag helst hade lagt huvudet mot bänken och sovit.. Men nu när allt är avklarat känns det riktigt bra! Min energi har varit som en stor berg och dalbana, ena stunden har jag haft en stor överdos av det, medan jag andra stunden kännt mig låg och allmänt trött! Haha, vilken dag jag haft! :-)

Nu skall jag vara lite social mot Emma! Skriver när jag kommer hem igen Puss ♥




EXKLUSIVT! Bara på Emmas data, bild från förra året! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0