Linda Bengtzing!

Nu skall jag erkänna en sak! I kvällens melodifestivalen kommer jag heja på Linda Bengtzing oavsett hur hennes bidrag är. För ett par år sen var hon min största idol. Jag i princip levde för henne! Hennes musik var det enda jag lyssna på, och mitt rum var tapetserat av bilder på henne! Jag kunde gråta floder om hon inte vann melodifestivalen.. och försvarade henne alltid vid negativa påstående! Mina nära kan med all säkerhet instämma!


Idag är hon inte riktigt lika stor! Mitt rum har nu återhämtat sig från alla dess hundratals bilder.. och jag tror jag klarar av att gå vidare trots att hon inte vinner hela melodifestivalen! 


Jag fick träffa henne vid ett x antal gånger! Se konserter men även backstage! Hon visade då två olika sidor. Vilket fick mig att gilla både hennes personlighet och musik! 
 

Jag har nog inte lämnat allt bakom mig! Trotts att man går vidare och hittar nya idoler.  Men än idag kan jag rota igenom mina fotomappar på datorn för att se gamla bilder! Jag läser hennes blogg och kan fortfarande drömma mig tillbaka till vissa ögonblick! Så visst lever hon nog kvar inom mig, till en viss del! Så, jag hoppas hon gör ett bra framträdande så vi kan skicka henne vidare till finalen! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0