It's been a long way and now I'm here

 

Fyllde 15
Stockholm med mamma 
Snöbollskrig i stora mängder.
Melodifestival finalen i globen
Magsår
1 veckas praktik på Lindex
Färgade håret ljusbrunt
Stockholm med tjejerna
Tofta med klassen
skadade höften
Flash mob
Blev blond igen
Firade midsommar ute på landet med Emma och hennes familj.
Sommarjobbade
Stockholm med Emma
Gröna Lund
Besökte 4 shoppingcenter på en dag!
Klippte håret kort
Påbörjade mitt sista år på högstadiet
Thailand
2 veckors praktik på Posten
Blev riktigt mörkhårig
Hjärnhinneinflammation
Lucia
Ambassadör
Tomte för Lindex
Deltog i skolkören på avslutningen


Det här året har som alla andra haft sina med och motgångar! Jag kan tycka att jag haft en enorm otur till och från. Men genom det har jag lärt mig att kämpa på trots att allt inte alltid är så enkelt. Jag skulle nog vilja påstå att det här året har gjort mig starkare. Samtidigt har jag fått uppleva otroligt mycket nya intryck och upplevelser som jag sent glömmer. Har träffat på en massa nya människor som fått en viktig plats i mitt liv. Min summering blir trots allt ett grymt år! Så förväntningarna på 2012 blir skyhöga! ( Har säkert hänt minst hundra saker utöver det jag skrivit ner, men det här är väl vad jag minns i skrivande stund!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0