Livet är inte en lek längre!

Just nu är det mesta väldigt jobbigt! Jag vill en sak och kroppen något annat. Sover bort dagarna och plågas av vakna nätter. Jag har fått hjärnhinneinflammation vilket inte är något att hurra för. På väldigt kort tid har jag helt plötsligt fått 100 begränsningar att försöka leva efter. Jag såg fram emot den här veckan och även dom kommande, men som det är just nu måste jag vara hemma och vila! Jag ska dock försöka orka med någon timma i skolan varje dag, med tanke på att betygen sätts nästa vecka.. Det är målet iallfall!


 


Kommentarer
Postat av: hannie

men stackare då! tänker på dig och krya på dig!

massa kramar

2011-12-07 @ 21:27:42
URL: http://gbghanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0