Dagen efter

Jag hoppas ni hade en fantastisk dag igår och att allt blev som Du önskat! Jag tycker det är lite roligt att julen skiljer sig så otroligt från familj till familj. Alla har sina traditioner och firar på sitt egna sätt. Vi firade som i vanlig tradition (enligt oss) här hemma med delar av släkten. Vilket var väldigt mysigt! Vi åt julmat i stora mängder, åt julgodis framför Kalle och fick besök av tomten! Jag kan kortsagt tala om att min jul blev precis som jag hade hoppats på! Jag har valt att istället för att skriva om allt jag fick, skänka en tanke till dom här.. Och alla andra som inte har samma förutsättningar som oss!


Kommentarer
Postat av: kusin h

åh vilka fina ord! och fin tanke av dig, STOLT KUSIN!

2011-12-25 @ 18:27:21
URL: http://gbghanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0