Be strong

Åh snart är det jullov! Precis vad vi alla behöver, efter en tuff höst! En termin som gått väldigt fort. Det har hänt så otroligt mycket, så mycket att ta in. Så mycket roligt. Men ack så mycket slit. Nu är vi allihop värda ett lov, ladda om och tagga inför ett nytt läsår!


Jag blir upphämtad om en liten stund, ska sjunga i kyrkan idag så bör vara där lite innan alla andra! Det är även dags för betygen idag. Känner mig nöjd med min insats den här terminen, trots en resa och sjukdom har jag klarat allt! Nu kör vi, om drygt tre timmar har jag jullov!! (Fast jag tjuvstartade redan igår, med en ledig dag)
Ha en fin dag! ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

OMG vad fina klänningar!!! :O var hittade ni dom? :)

2011-12-22 @ 10:14:45
URL: http://annagottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0