surprise!

igår kväll..

Jag, Emma och Vendela hade fixat en överrasknings tjejkväll för Maja som fyllt år! Allt började med att jag lurade med mig Maja hem till Emma (där tjejerna väntade) , där det dunkade musik på låångt avstånd kan jag säga.. haha. Sen åt vi mat tillsammans och taggade galet inför kvällen. Majas mamma hade fixat biljetter till tiljans så vi drog dit. Hur mysigt som helst och tur med vädret hade vi! Det hade regnat hela dagen men det sprack upp lagom till kvällen. :) Vi var fyra tjejer som delade på 9 filtar, haha perfekt! Sen tillbaka till Emma för efterrätt och spel-time! "med andra ord" är liksom våran grej! ;) Gav presenter och hade det hur trevligt som helst! :)

Var i början av sommarlovet vi sågs allihop senast.. Så det var på tiden att ses igen! (Fler bilder kommer upp imorgon! )










Kommentarer
Postat av: Anna

Fett snygga bilder joo när vi dansar :D <3

2011-08-21 @ 23:08:57
URL: http://aaaannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0