Sommaren 2011



Om ni bara visste vad jag dratt mig från att behöva skriva det här inlägget, vill inte riktigt inse att sommarlovet börjat nå sitt slut.. Om några timmar är vi tillbaka i alla vanliga rutiner igen. Känns både lite hemskt och skönt.. känslorna är så många!

Men iallafall, vart ska jag börja? Sommaren 2011 har varit helt fantastisk på alla sätt och vis! Trotts att veckorna flygit förbi..Som dom konstigt nog alltid gör. Kommer sakna all frihet! Att kunna göra vad man vill när man vill. Alla sena utekvällar. Det finns så mycket jag kommer sakna. Ska spara alla härliga minnen och plocka fram dom när det är som mest behövligast. Jag har levt livet och njutit av varje ledig sekund. Och det är det viktigaste, sen struntar jag blankt i att vädret inte varit det bästa! Ledighet var det viktigaste.


Bildbomb från sommaren kommer om några dagar!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0