Bloggpaus!


Tänkte ta en liten bloggpaus, och lägga bort datorn över kvällen! Jag mår inge vidare, det började med en jobbig huvudvärk, jag somna i nån timma och vaknade nu ännu risigare..Frusen och ont lite här och var! Har känt mig lite kymig i flera dagar, så det är väl ett under att det inte brytit ut tidigare.. När vädret ändå är som det är, känns det lite mer OK att stänga in sig här hemma i mjukiskläder osv, det är ändå inget uteväder! Tänkte passa på att ta igen lite plugg och sånt, jag missat under helgen!

Kanske att det dyker upp ett inlägg senare ikväll, men troligtvis inte! Får se hur jag mår helt enkelt. Om inte annat hörs vi imorgon, puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0