Snurriga jag!

Godmorgon!


Principen med veckodagar försvinner helt, under längre ledigheter! Det blir sena kvällar och nya tider, det känns helt enkelt som en längre helg. Jag blir alltid lika snurrig när man ska återgå till vardagen, hänger inte riktigt med. Kom på mig själv ligga och med och mot argumentera varför det skulle vara tisdag idag? Haha. Innan jag kom på att det till och med var onsdag! Snurrigt värre!


Trotts en natt med skön natt sömn, känner jag mig riktigt trött! Gick och la mig lite tidigare igår, för att orka. Och tur var väl det, annars hade jag nog inte fått upp ögonen idag! Ha en bra dag, allihop! Puss

Har jag nämnt bildbrist förut? Bilden är iallafall tagen för drygt två år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0