Jag tog mig igenom det! :)


Har haft en jobbig period sedan i Oktober, då jag åkt på allt! Har haft förkylning efter förkylning, influensa, virus you name it! Var aldrig frisk. Hann aldrig återhämta mig, innan något nytt bröt ner mig totalt. Jag halka efter i skolan, fick där med massor att ta igen samtidigt som jag kämpade med alla dess sjukdomar.. Bara skolan, tog enromt på krafterna! Men nu, får jag tillbaka allt jag missat! Börjar äntligen känna igen mig själv igen! Min energi och glädje, kan åter igen intas. Jag tar effektivt hand om tiden. Så både plugg och fritid funkar. Bara det att orka ger mig en otrolig kick! Allt rullar på så bra, nästan lite för bra för att vara sant! ´





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0