April bus!

Godkväll! :) Är framme i Stockholm nu! Resan gick bra och snabbt. Sov nästan hela båtresan..Vi kom fram vid 9-tiden, hit där vi nu skall bo dom kommande två nätterna! ( Vid mammas kompis med familj! ) Har precis hoppat i pyjamasen och skall satsa på några timmars sömn, så jag orkar med morgondagen! Vi hörs då! :) Puss ♥





Ps: Har ni gjort några roliga april bus? Dela gärna med er isåfall. Jag och Emma har ett skit bra som ligger och väntar, på att jag skall komma hem. Så vi kan genomföra det!! Så kul! Älskar första april, ett super bra skäl att få busa hur mycket man vill med allt och alla! Tråkigt nog kunde vi inte göra vårt idag, då vi jobbat hela dagen sen har jag rest.. Så i veckan , blir några utsatta för våra bus.. hehe! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0